“Balik kerja pinggan tak basuh, periuk kuali berulat” – Isteri minta cerai gara-gara suami enggan bantu kerja rumah

“Balik kerja pinggan tak basuh, periuk kuali berulat” – Isteri minta cerai gara-gara suami enggan bantu kerja rumah

June 13, 2024

  Seorang wanita tidak pernah menyangka bekal terlintas di fikirannya untuk bercerai gara-gara sikap suami ... Read More

Dua individu bakar kamera perangkap had laju diburu polis

Dua individu bakar kamera perangkap had laju diburu polis

June 13, 2024

  Polis Britain sedang memburu dua individu yang membakar sebuah kamera perangkap had laju menggunakan ... Read More

Tun M dedah Johor yang pertama tandatangan perjanjian serah negeri pada British

Tun M dedah Johor yang pertama tandatangan perjanjian serah negeri pada British

June 13, 2024

  Johor merupakan negeri pertama yang menandatangani Perjanjian MacMichael dengan menyerah negeri itu kepada British, ... Read More

Pekerja pembersihan jumpa RM38k tunai, emas dalam rumah, rupanya arwah mak owner selalu simpan duit selit

Pekerja pembersihan jumpa RM38k tunai, emas dalam rumah, rupanya arwah mak owner selalu simpan duit selit

June 12, 2024

  Bila kehilangan orang tersayang pastinya sukar untuk kita membuang barangan lama mereka dek kerana ... Read More

“Mesin ATM pun nak kena rasmi” – Netizen kecam Pas Kelantan suka membazir

“Mesin ATM pun nak kena rasmi” – Netizen kecam Pas Kelantan suka membazir

June 12, 2024

  ADUN Perikatan Nasional, Bahari Mohd Nor menjadi bahan sindiran ramai gara-gara merasmikan mesin ATM ... Read More

Khalid Samad kecam tindakan potong bekalan elektrik, air di Kampung Sungai Baru

Khalid Samad kecam tindakan potong bekalan elektrik, air di Kampung Sungai Baru

June 12, 2024

  Bekas menteri Wilayah Persekutuan, Khalid Samad menyelar tindakan pihak berkuasa memotong bekalan elektrik dan ... Read More

Tidak wajar kaitkan harga minyak semasa dengan ucapan ‘saya ulang hari ini menang, esok harga minyak turun’ – PM

Tidak wajar kaitkan harga minyak semasa dengan ucapan ‘saya ulang hari ini menang, esok harga minyak turun’ – PM

June 12, 2024

  Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim menyifatkan adalah tidak wajar mengaitkan harga minyak semasa ... Read More

Hamidah dedah Mesyuarat Exco Perak tak bincang tukar status rizab Melayu

Hamidah dedah Mesyuarat Exco Perak tak bincang tukar status rizab Melayu

June 12, 2024

  Selepas Menteri Besar Perak, Datuk Seri Saarani Mohamad, seorang lagi bekas Exco Kerajaan Negeri ... Read More

Cara nak beli barangan boikot tanpa sumbang kepada Israel yang ramai tak tahu

Cara nak beli barangan boikot tanpa sumbang kepada Israel yang ramai tak tahu

June 11, 2024

  Ikut je cara ini, Israel pun sampai pening kaji macam mana ini boleh terjadi. ... Read More

Gara-gara OMI, isteri jadi gila bayang dengan suami orang lepas 2 kali jumpa

Gara-gara OMI, isteri jadi gila bayang dengan suami orang lepas 2 kali jumpa

June 11, 2024

  Seorang wanita yang memegang status ‘isteri orang’ mula menyesali tindakannya memuat naik satu aplikasi ... Read More

Cara mudah nak halau lalat di rumah, guna bahan dekat dapur je

Cara mudah nak halau lalat di rumah, guna bahan dekat dapur je

June 11, 2024

  Mesti rimas bila tengah siang ikan atau potong ayam, ada sahaja lalat yang menyinggah ... Read More

Penyelewengan penukaran status tanah rizab Melayu: Saarani sedia beri kerjasama pada SPRM

Penyelewengan penukaran status tanah rizab Melayu: Saarani sedia beri kerjasama pada SPRM

June 11, 2024

  Menteri Besar Perak, Datuk Seri Saarani Mohamad menyatakan kesediaan untuk memberi kerjasama kepada Suruhanjaya ... Read More

Ramai tak tahu Wardina orang pertama tegur hadis Ustaz Don 10 tahun yang lalu – “Masa tu teruk dia kena kecam dengan netizen”

Ramai tak tahu Wardina orang pertama tegur hadis Ustaz Don 10 tahun yang lalu – “Masa tu teruk dia kena kecam dengan netizen”

June 11, 2024

  Nama pendakwah bebas, Ustaz Don Daniyal terus menjadi perbincangan hangat di media sosial selepas ... Read More

Ramai tak tahu hukum makan makanan yang dimasak orang bukan Islam, ini penjelasan pejabat Mufti Wilayah Persekutuan

Ramai tak tahu hukum makan makanan yang dimasak orang bukan Islam, ini penjelasan pejabat Mufti Wilayah Persekutuan

June 10, 2024

  Zaman sekarang, kita dapat lihat banyak kedai makan menghidangkan pelbagai jenis makanan moden, terutamanya ... Read More

“Member sebelah dah gelak terbahak-bahak” – Topi lucut sampai tutup muka ketika menari, gelagat penari ini buat ramai terhibur

“Member sebelah dah gelak terbahak-bahak” – Topi lucut sampai tutup muka ketika menari, gelagat penari ini buat ramai terhibur

June 10, 2024

  Zaman sekolah dulu mesti korang pernah buat persembahan tarian kebudayaan kan. Kalau cakap pasal ... Read More

Ramai tak tahu air barli bagus untuk kesihatan tubuh badan, ini khasiatnya

Ramai tak tahu air barli bagus untuk kesihatan tubuh badan, ini khasiatnya

June 10, 2024

  Khasiat barli diakui menjadi antara makanan berkhasiat yang banyak membantu manusia sejak zaman dulu ... Read More

“Siap hantar gambar selfie” – Baru sebulan bergelar duda, mesej Teuku Ryan mengurat wanita tersebar

“Siap hantar gambar selfie” – Baru sebulan bergelar duda, mesej Teuku Ryan mengurat wanita tersebar

June 10, 2024

  BARU sebulan bergelar duda, pelakon Teuku Ryan dilaporkan sudah mula mencari pengganti selepas bercerai ... Read More

Kieda Crepe dedah suspek rompak orang yang sama pecah masuk rumah Kak KM

Kieda Crepe dedah suspek rompak orang yang sama pecah masuk rumah Kak KM

June 10, 2024

  Usahawan dan pempengaruh, Kieda Crepe mendakwa suspek yang memecah masuk rumahnya merupakan orang yang ... Read More

“Bos tak sampai lagi” – Wanita luah rasa kecewa kena ‘sidai’ lebih setengah jam untuk bermesyuarat di pejabat kerajaan

“Bos tak sampai lagi” – Wanita luah rasa kecewa kena ‘sidai’ lebih setengah jam untuk bermesyuarat di pejabat kerajaan

June 10, 2024

  Seorang wanita meluahkan rasa kekecewaan apabila masanya terbazir begitu sahaja selepas wakil sebuah pejabat ... Read More

“Dulu suami janji nak layan macam puteri kalau mengandung anak pertama, tapi sekarang dia tak dapat terima pula perubahan ibu hamil”

“Dulu suami janji nak layan macam puteri kalau mengandung anak pertama, tapi sekarang dia tak dapat terima pula perubahan ibu hamil”

June 9, 2024

  Seorang wanita langsung tidak menyangka, perkahwinan dengan suami yang selama ini bahagia akan diuji ... Read More