Akhirnya Neelofa & suami buat kejutan berkongsi ‘anugerah’ teristimewa miliknya buat tatapan umum

Akhirnya Neelofa & suami buat kejutan berkongsi ‘anugerah’ teristimewa miliknya buat tatapan umum

Nama Neelofa dan PU Hariz terus meniti dari bibir ke bibir peminat seni tanah air seusai akad nikah pasangan tersebut berjaya termeterai.

Peminat semakin teruja mengikut perkembangan pasangan selebriti tersebut selepas berita kelahiran ‘baby’ lelaki comelnya yang diberi nama Muhammad Bilal.

Meskipun masih enggan memaparkan gambar anaknya buat tatapan umum, namun peminat terus berharap semoga hati Neelofa terbuka suatu hari nanti mempertontonkan wajah Bilal yang dikatakan mirip wajah ibunya itu.

Menerusi satu perkongsian di laman IGnya baru-baru ini, peminat dihadiahkan dengan satu video kejutan dari pasangan Neelofa dan PU Riz.

Dia berkongsikan salah satu pemberian teristimewa dari suami tercintanya iaitu seutas gelang yang berjenama kepada dirinya selepas mengerjakan solat jumaat tadi.

Berikutan dari klip yang dikongsikan oleh Neelofa, pemberian daripada suami tercinta beliau iaitu seutas gelang berjenama ‘Louis Vuitton’ tanpa dipinta oleh Neelofa cukup membuatkan wanita itu terharu dengan sikap suami beliau yang begitu peka dengan dirinya.

Neelofa menyatakan di klip tersebut bahawa beliau begitu kagum dengan sikap segelintir suami yang suka membrikan hadiah untuk isteri hanya untuk menggembirakan hati si isteri kerana banyak menguruskan hal rumah tangga dan anak anak. Akibat suka berkongsi keterujaan beliau dalam melihat peristiwa sedemikian,

PU Riz menghadiahkan seutas gelang dang Neelofa menghargai dengan berkongsikan kepada semua dan dijadikan satu kenangan terindah buat diri beliau sejak bergelar menjadi isteri.

VIDEO :

 

Beliau berkongsikan detik gembira mendapat pemberian dari suami tercintanya bukanlah untuk menunjuk nunjuk namun beliau ingin menyatakan bahawa sejak beliau menjadi seorang isteri dan ibu, beliau dihargai dan disayangi oleh Haris dengan seutuhnya walaupun mereka jarang berkongsikan kemanisan rumahtangga beliau di khalayak ramai. Apa apa pun para peminat hanya berdoa yang terbaik untuk selebriti kesayangan mereka agar dapat menjalani hidup dengan lebih baik dan sukses.