Bang, tolong saya bang… isteri dan 8 anak saya dalam kereta bawah lori ni…

Bang, tolong saya bang… isteri dan 8 anak saya dalam kereta bawah lori ni…

ISTERI BERSAMA 7 ORANG ANAK MENINGGAL DALAM KERETA. KALAU KERETA ROSAK JANGAN DUDUK DALAM KERETA, BAHAYA!!!

Kebetulan abg lalu kawasan nie,eksiden baru berlaku dalam pukul 11.30 malam tadi,kereta 3 biji dirempuh lori pasir di laluan kecemasan…

abg pun berenti turun nak bantu…nampak 1 orang dah meninggal bahu jalan,lepas tu ada perempuan atas jalan cedera ringan.

abg pergi dekat lori besar nie nampak ada kereta kat bawah dia,abg tak nampak orang dalam kereta dah hancur.datang satu abg nie menangis.
BANG…TOLONG BANG. ANAK DGN ISTERI 7 ORANG BAWAH DALAM KERETA NI BANG…šŸ˜¢

Langsung lembik lutut abg dengar,abg peluk abg tu.abg cakp sabar bang…sabar bang…sedih sangatĀ².abg pujuk pelanĀ² ajak dia duduk tepi bertenang selawat…dia sedih ulangĀ².ank isteri saya bang.anak isteri saya…terus abg tak kuat..abg tanya budakĀ² lain cakap ambulan,polis dgn bomba dah panggil dah.

Lepas abg tutup mayat tepi rivider tu,abg start kereta abg jalan.sedih bercampur marah…bercampur baur perasaan abg.semoga allah berikan kekuatan buat abg nie,sungguh berat ujian abg nie.

Driver lori ni,bawak anak 2 orang dan isteri,dia takut dah.abg cakap ambik anakĀ² duduk tepi dulu bang…geram sangatĀ².ada 2 pomen 1 meninggal…1 pergelangan kaki pecah.meninggal tengah buat kebajikan insyaallah husnul khotimah.Semoga allah tempatkan roh mereka dikalangan orangĀ² beriman.

kali nie abg lemah tengok eksiden,sebab 1 keluarga meninggal dgn anakĀ² kecik dalam 1 kajadian.gambar kepala lori tu bawah tu ada wira dah penyek,dalam wira ada 7 beranak.šŸ˜‘šŸ˜‘šŸ˜‘šŸ˜‘

jangan lupakan doa berangkat…mudah mudahan allah lindung kita semua amin allah humma amin.