Disangka sudah melahirkan anak kedua, Neelofa tampil beri penjelasan

Disangka sudah melahirkan anak kedua, Neelofa tampil beri penjelasan

Selebriti popular, Neelofa memaklumkan dia masih lagi belum bersalin anak kedua, sebagaimana yang didakwa sesetengah pihak susulan keberadaannya di hospital sejak beberapa hari lalu.

Bagaimanapun, Neelofa, 34, berterima kasih atas kata semangat serta titipan doa yang diberikan peminat.

“Alhamdulillah keadaan saya semuanya baik dan masih menghitung hari untuk menyambut anak kedua.

“Ramai yang sangkakan kemasukan saya ke hospital kerana sudah selamat melahirkan, namun saya di hospital beberapa hari atas nasihat doktor dan tujuan pemerhatian kesihatan saya,” katanya.

Hos Next To Neelofa itu mengakui akan berkongsi berita gembira itu kepada semua pihak.

“InsyaAllah, kami akan kongsikan secara rasmi bila sampai waktunya nanti. Mohon semua doakan yang baik-baik,” katanya lagi.

“Ramai Sangka Kemasukan Saya Ke Hospital Kerana…,” – Neelofa Belum Bersalin, Jelaskan Situasi Sebenar“Ramai Sangka Kemasukan Saya Ke Hospital Kerana…,” – Neelofa Belum Bersalin, Jelaskan Situasi Sebenar

Terdahulu pada Jumaat, suami Neelofa, Haris Ismail atau PU Riz menerusi sebuah program yang dihadiri memaklumkan isterinya bakal bersalin pada bila-bila masa.

Dalam pada itu, rakan gandingannya iaitu Fakhrul Radhi memohon doa agar urusan Neelofa dan PU Riz dipermudahkan Allah SWT.

Sementara itu, Neelofa ketika ditemui di sebuah majlis pada Selasa mengakui agak gementar untuk kelahiran kedua kerana memikirkan proses yang akan dilaluinya.